Splošni pogoji poslovanja

Nahajate se na spletnem mestu, www.highest-level.com. Vaš dostop do tega spletnega mesta in njegovo uporabo urejajo ti splošni pogoji.

Z vstopom na spletno mesto potrjujete, da ste z njimi seznanjeni, da z njimi soglašate ter da vas določbe teh splošnih pogojev zavezujejo. Pridržujemo pravico, da te splošne pogoje brez obvestila spremenimo ali dopolnemo. Vse podatke in informacije, objavljene na spletnem mestu www.highest-level.com, je treba pred uporabo obvezno preveriti pri naših sodelavcih.

Pravilnosti in točnosti teh podatkov namenjamo veliko pozornosti in jih redno preverjamo ter ažuriramo, ker pa se ti lahko spremenijo tudi v obdobju med dvema ažuriranjema. Za njihovo ažurnost in točnost ne prevzemamo nobene odgovornosti, prav tako pa ne dajemo nikakršnih garancij za celovitost ali pravilno interpretacijo posredovanih informacij. Enako velja tudi za vse druge spletne strani, ki so lahko dostopne preko hipertekstovnih povezav. Zveze s tovrstnimi stranmi vzpostavljate na lastno odgovornost, saj zanje odgovornosti ne prevzemamo.

Podatki na spletnem mestu so zgolj informativne narave, zato ne prevzemamo odgovornosti za morebitne napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov.

Vsebine, ki so objavljene na tem spletnem mestu ali povezanih spletnih straneh, torej lahko vsebujejo netočnosti, tipkovne, slovnične ali tipografske napake. Lastno odgovornost zanje izrecno izključujemo.

Vsebin spletnega mesta ni zavezano posodabljati, jih pa lahko kadar koli in brez predhodnega obvestila spremenimo. Tako si pridržujemo pravico do spreminjanja in dopolnjevanja vsebin. To spletno mesto je naša intelektualna lastnina. Vse informacije, podatki, produkti in opisi storitev ter druga vsebina, vključno z vsemi računalniškimi programi, ki so na voljo na spletnem mestu, so zaščiteni z avtorskimi pravicami. Uporabniki jih ne smete spreminjati, kopirati, distribuirati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, preoblikovati v izvedene produkte ali uporabljati za komercialne ali javne namene. Slike oseb, predmetov, krajev in druge slike, prikazane na spletnem mestu, so last Junikorn United d.o.o. ali pa so objavljene z dovoljenjem lastnika. Kakršna koli uporaba teh slik brez pisnega dovoljenja lastnika je prepovedana in predstavlja kršitev avtorskih pravic ali drugih pravic intelektualne lastnine ali predpisov o varstvu osebnih podatkov.

Blagovne znamke, logotipi in storitvene znamke (zaščitni znaki), ki so prikazani na spletnem mestu, so naša ali last tretjih oseb. Uporabniki jih brez našega pisnega dovoljenja oziroma lastnika zaščitnih znakov ne smete uporabljati.

Vloge z obrazložitvijo namena uporabe podatkov s tega naslova pošljite na naslov: E-pošta: info@highest-level.com

Pridržujemo si pravico, da se v primeru kršenja teh splošnih pogojev posluži vseh pravnih sredstev in pravic, vključno s pravico do blokiranja dostopa do spletnega mesta z določenega spletnega naslova.

Namen zbiranja osebnih podatkov

Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnikov za sledeče namene:

  • povpraševanje uporabnikov
  • Upravljavec lahko obdeluje sledeče osebne podatke uporabnikov:
  • ime in priimek, elektronski naslov, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, stacionarno in/ali mobilno številko

Osebna privolitev uporabnika

Upravljavec zagotavlja možnost osebne privolitve uporabnika, kjer je to potrebno, brez vnaprej izpolnjenega potrditvenega okenca. Osebna privolitev uporabnika je njegova prostovoljna izjava volje, da se lahko njegovi osebni podatki obdelujejo za določen namen, in je dana na podlagi informacij, ki mu jih zagotavlja upravljavec s temi pravnimi pogoji.

Neposredno trženje

Za namene neposrednega trženja upravljavec ne uporablja nobenega osebnega podatka.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam

Upravljavec ne posreduje osebnih podatkov uporabnikov tretjim osebam.

Shranjevanje osebnih podatkov

Na spletni strani www.highest-level.com se ne shranjujejo podatki uporabnika, ko pošlje povpraševanje. Ti podatki se posredujejo direktno na elektronski naslov order@highest-level.com in se uporabljajo zgolj za komunikacijo uporabnikom.

Podjetje:

Junikorn United d.o.o.
Davčna številka: 86437763
Matična številka: 8253498000
Sedež: Kranjska cesta 4, 4240 Radovljica
Telefon: +386 40 602 911
E-pošta: info@junikorn.si

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sredež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvemi in garancijami), 
• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), 
• jasno in nedvomuno določene cene (razvidno mora biti, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza),
• način plačila in dostave, 
• časovno veljavnost ponudbe, 
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop od pogodbe (razvidno mora biti, če in koliko kupca stane vračilo artikla), 
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

23. PONUDBA IZDELKOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba in cene v spletni trgovini ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro.
• DDV ni vštet v ceno izdelka v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. 
• Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
• Vse cene v spletni trgovini so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. 
• Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti (ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen). 
• Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Obiskovalec postane uporabnik oz. kupec z registracijo v spletni trgovini kot član ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

Cena velja v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V kolikor se zgodi, da bo podatek o ceni napačen ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in promocijskih kod ni možno menjati za gotovino.

3. NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba oz. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

4. NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Neposredna bančna transakcija (UPN nalogu) 
• paypal plačilo
• s plačilno kartico preko sistema STRIPE

5. ROK DOBAVE IN DOSTAVA
Izdelki ponudnika se izdelujejo sproti, zato je rok predaje pošiljke dostavni službi največ 30 delovnih dni od izvedbe plačila. Ker se izdelki izdelajo po naročilu, ponudnik obvesti kupca o najkrajšem možnem času, kdaj bo izdelek na voljo preko elektronske pošte.

Ponudnik si pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka, saj je pri izdelavi artiklov vezan na dobavo materiala in izdelavo drugih izdelovalcev, podjetji ali obrtnikov.

V primeru da izdelek ne bo odposlan v maksimalno 30 delovnih dneh, boste o tem obveščeni pisno po elektronski pošti ali po telefonu. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, lahko to kadarkoli sporočite preko elektronskega naslova ali telefona in bomo poskušali zadeve rešiti v obojestransko korist.
Dostavo za spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije in stroški se obračunajo po ceniku dostave. Poštnina se ob naročilu samodejno prišteje pred zaključkom naročila.

• Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bo z njo naročilo izpolnjeno učinkoviteje in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

• Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
• Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
• V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavljalne službe. 
• Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.
Vse dodatne informacije lahko kupec dobi na info@highest-level.com.

6. CENIK DOSTAVE
Strošek dostave se izračuna glede na težo pošiljke, glede na cene v ceniku Pošte Slovenije in veljajo za območje Republike Slovenije:

Slovenija
Priporočeno pismo nad 500 g do 1000 g 2,95 €
Paket do 2 kg 4,40 €
Paket nad 2 kg do 5 kg 4,68 €
Paket nad 5 kg do 10 kg 5,20 €

7. IZDAJA RAČUNA
Ponudnik ob plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnosti podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

8. ZALOGA
Vsak izdelku se sproti beleži zaloga in razpoložljivost, ki pa se lahko sproti spreminja zaradi narave naročil.

Za dodatne informacije lahko pišete na info@highest-level.com.

10. POSTOPEK NAKUPA
Nakupovanje v spletni trgovini www.highest-level.com. poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

IZBIRA IZDELKA
Na spletni strani www.highest-level.com izberite izdelek (izbirate lahko med izdelki in njihovimi različicami v menijih) Ko izberete izdelek, velikost, barvo ipd. kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Prikaži košarico«, kjer se prikaže košarica in kar ste izbrali, nato pa nadaljujete s klikom »Nadaljuj na blagajno«.

ODSTRANITEV IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE
Na spletni strani www.highest-level.com se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, s klikom na ikono se kupcu prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec »odstrani«.

NAKUPOVALNA KOŠARICA
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
• Naslov za dostavo: Vpisati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefon). To so podatki, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Lahko se ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.
• Strošek dostave: se vam avtomatsko prišteje ob koncu naročila in je prilagojen ceniku Pošte Slovenije.
• Način plačila: Izbirate lahko med: neposredno bančno transakcijo (UPN nalog) ali s plačilno kartico preko sistema Stripe.
• Kuponi: Če imate veljaven kupon za popust ga vpišete v ustrezno polje in kliknete gumb »Unovči kupon«.
• Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Zraven je zapisana cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo. 
• Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ«. 
• Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: »Hvala za vaš nakup«.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, podatke o naročilu in podatke za plačilo v kolikor je izbrana neposredna bančna transakcija.
V tej fazi imate 2 uri časa, da odstopite od naročila, tako da to sporočite po elektronski pošti info@highest-level.com Če naročila ne prekličete gre v nadaljno obdelavo.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Preko elektronske pošte bošte obveščeni o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

POSTOPEK NAKUPA ZA PRAVNE OSEBE
Postopek je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se ob zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Enake so tudi možnosti plačila.
Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč sem vedno na voljo tudi preko e-pošte info@highest-level.com

PROMOCIJSKA KODA (KUPON)
Promocijska koda je alfanumerični niz znakov in prinaša različne ugodnosti (popust na izdelke, brezplačno poštnino ...) pri nakupu je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika.
Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Promocijsko kodo lahko kupec uporabi, ko v svoji košarici, na zaključku nakupa, klikne na povezavo »Kliknite tukaj za vnos kode«, nato pa v polje »Koda kupona« vnese alfanumerični niz znakov, nato se klikom na »Unovči kupon« v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost, ki postane vidna tudi v košarici.

Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko kupec vpiše kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

DARILNI BON
Darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik (Junikorn united d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine www.highest-level.com. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.

Kupec uporabi darilni bon tako, da v polje »Opombe« vpiše številko bona. Končni znesek se obračuna na računu.

10. PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV
Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Svoj odstop kupec sporoči na kontaktni naslov info@highest-level.com

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po naročilu kupca in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ter zaradi tega ni primerno za vračilo. Ali izdelek, ki je že bil uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupec mora blago oziroma izdelke vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Kupec vrne blago na naslov: Junikorn united d.o.o., Kranjska cesta 4, 4240 Radovljica.

 Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, nerabljeni, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. Vračilu mora biti priložena kopija naročila.
Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.
Po prejemu blaga ponudnik kupcu skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu kupca od nakupa. Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

Zaradi zagotavljanja točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidenc o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo v gotovini ni mogoče.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

11. NAPOTKI ZA VRAČILO
Pri vračilu izdelkov ponudnika Junikorn united d.o.o. je potrebno priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga pošljete na info@highest-level.vom. Priložite tudi kopijo računa ter fotografije izdelka.

Naslov za pošiljanje izdelkov ponudniku je Junikorn united d.o.o., Kranjska cesta 4, 4240 Radovljica
Stroške pošiljanja nosi kupec, zato priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljki in da izdelke ustrezno pripravite na transport, saj za morebitne poškodbe med dostavo ne odgovarjamo in se štejejo kot vaša napaka. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

12. STVARNA NAPAKA
KDAJ JE NAPAKA STVARNA?
• Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
• Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• Če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• Če prodajalec izroči stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

KAKO SE PREVERJA PRIMERNOST IZDELKA?
Primernost izdelka oz. blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

KAKO STVARNO NAPAKO UVELJAVITI?
• Kupec prodajalca obvesti o morebitni stvarni napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. 
• Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 
• Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar oz. izdelek kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

KDAJ PRODAJALEC NE ODGOVARJA ZA STVARNO NAPAKO?
• Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 
• Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

KAKŠNE SO PRAVICE KUPCA, KI JE PRAVILNO OBVESTIL PRODAJALCA O STVARNI NAPAKI?
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• Odpravi napako na blagu ali
• Vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• Blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• Vrne plačani znesek.

Pravice potrošnika prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.
Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.
Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

13. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V primeru, da se lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo, preden ponudnik popravi podatke na spletni strani, bo ponudnik kupca obvestil o spremembi in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, kljub temu pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki so po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto oziroma dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko odnese na najbližjo kontrolno točko dostavne službe v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Uporaba spletnih vsebin, storitev in izdelkov ponudnika Highest level je izključno na lastno odgovornost. Ob nepravilni uporabi izdelkov, storitev in/ali drugih vsebin, ter neupoštevanju navodil uporabe izdelkov ali storitev, ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Za tipkarske napake ponudnik ne odgovarja.

14. MNENJE UPORABNIKOV OZ. KUPCEV
Ponudnik lahko objavi mnenja oziroma komentarje kupcev ter recenzije izdelkov, ki jih pridobi s strani svojih kupcev.
Šteje se, da je kupec s tem seznanjen in se strinja, da lahko ponudnik časovno neomejeno in za katerikoli primeren namen besedila mnenje tudi uporabi.

Z oddajo mnenja ali komentarja se kupec izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Ponudnik vsa mnenja pregleda in ne objavlja mnenj oz. prispevkov, ki so žaljivi, zavajajoči, neprimeri in po mnenju podjetja ne nudijo koristi drugim kupcem oz. obiskovalcem spletne strani Highest Level.

15. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV IN POLITIKA ZASEBNOSTI
SPLOŠNO
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov oz. kupcev spletne trgovine Highest level. Zbrane osebne podatke bo ponudnik (Junikorn unted d.o.o.) uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo ponudnik spletnega mesta ravnal v skladu z državnimi in mednarodnimi predpisi, ter skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takšnih podatkov.

VAROVANJE PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila in drugega kar je neposredno povezano z naročilom ter potrebno komunikacijo za zaključek naročila.

UPORABA OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik za potrebe opravljanja storitve, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
• ime in priimek,
• naslov za dostavo,
• podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba),
• naslov elektronske pošte,
• kontaktno telefonsko številko,
• državo bivanja,
• druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazece v spletni trgovini,
• druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih je vnesel uporabnik ne odgovarjamo. Vsi omenjeni podatki se hranijo na strežniku ponudnika.
V kolikor bi ponudnik prenehal z opisanimi nameni, za katere se hranijo in obdelujejo osebni podatki, bo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisal.

IZJAVA O VAROVANJU ZAUPNOSTI OSEBNIH PODATKOV IN ZASEBNOSTI UPORABNIKOV
Ponudnik je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika oz. kupca posredoval osebnih oz. drugih podatkov tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti ali če je taka obveznost določena v zakonu.
Uporabnik/kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.
Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ponudnik ne prevzema odgovornosti.

IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI
Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene sebe, ki imajo dostop do osebnih oz. drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih oz. drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.
Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, GLS, DPD ...) bo ponudnik zaupal le podatke potrebne za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

SOGLASJE KUPCA S SPLOŠNIMI POGOJI POSLOVANJA
Z uporabo storitev na spletni strani Highest level in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom, se uporabnik zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema Splošne pogoje poslovanja in dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov izključno za potrebe tega naročila, skladno s Splošnimi pogoji ter predpisi s področja varstva potrošnikov (zajeta tudi evropska Splošna uredba o varstvu podatkov 2016/679) in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

SOGLASJE KUPCA Z UPORABO NJEGOVIH OSEBNIH PODATKOV V NAMENE TRŽENJA IN MARKETINGA
Kupec z registracijo in/ali oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko ponudnik pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve naročila posreduje kupec), uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja ponudnik ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.
Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte (v obliki e-novic) ponudnika izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na e-novice«. V naprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika in drugih relevantnih vsebinah.

IZBRIS OSEBNIH PODATKOV

Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov kadarkoli prekliče z obvestilom po elektronski pošti info@oonaghriannon.com ali s klikom na odjavni ukaz znotraj vsakega marketinškega sporočila.
Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in zbrisal zgodovino vseh njegovih nakupov (vsa pretekla naročila in vse podatke povezane z njimi) in/ali ga odstranil iz seznama prejemnikov e-novic (v kolikor je naročen na e-novice). Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov.

PRAVICE UPORABNIKA OZ. KUPCA
• Ponudnik kupcu spletne strani highest level skladno z zakonodajo brezplačno omogoča pravico do pridobitve informacij o morebitni obdelavi njegovih osebnih podatkov in pravico do odstopa. Na pisno zahtevo je kupcu na voljo tudi kopija o morebitni obdelavi njegovih podatkov. 
• Kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, ponudnik ob upoštevanju namena obdelave omogoča, da se dopolni in/ali popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim.
• Ponudnik se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnika. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov. Uresničevanje pravic kupca se zagotavlja brez neposrednega odlašanja in v vsakem primeru izvede v enem mesecu po prejemu zahteve. 
• Na pisno zahtevo kupca, ponudnik omogoča prenos njegovih osebnih podatkov drugam, če je to tehnično mogoče in komplementarno s programsko opremo ponudnika.
• Ponudnik se zavezuje kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, da ima pravico do zahtevka o omejitvi obdelave, kadar velja eden izmed primerov skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679.
• Kupec ima pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim.
Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

16. AVTORSKE PRAVICE IN INTELEKTUALNA LASTNINA
Spletna stran oziroma trgovina www.highest-level.com je v izključni lastni podjetja Junikorn united d.o.o. Pridržujemo si vse pravice in kakršno koli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru www.highest-level.com je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.6Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno rabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.

17. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemlje zelo resno, saj mu je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno
Po vseh močeh se bo trudil izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ki se lahko oddajo po elektronski pošti info@highest-level.com ali z dopisom na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupcu bo v petih delovnih dneh potrjeno, da je ponudnik prejel pritožbo, ter sporočeno kako dolgo bo pritožba obravnavana. Kupec bo za čas postopka redno obveščen o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Radovljici.
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,
Trgovina Highest level, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Splošni pogoji poslovanja veljajo od 18. 10. 2020

Spletni piškoti
Uporaba piškotkov na spletnem mestu: www.highest-level.com

Upravljavec spletnega mesta in vseh podatkov povezanih z njim je podjetje: Junikorn United d.o.o.

Elektronski naslov: info@highest-level.com

Vrste piškotkov, njihov namen in čas trajanja: Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik. Pomagajo pri hitrejšem delovanju spletne strani. Spletno mesto uporablja naslednje piškotke; Ime piškotka: _ga Namen piškotka: Googlova statistika ogledov Čas trajanja: 30 dni

Upravljavec zagotavlja obvestilo brez privolitve, v kolikor uporablja te piškotke. Piškotki, ki so potrebni izključno zaradi prenosa sporočila po elektronskem komunikacijskem omrežju in
piškotki, ki so nujno potrebni za zagotovitev storitve informacijske družbe, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahtevata.

Upravljavec zagotavlja obvestilo s privolitvijo uporabnika v vseh ostalih primerih in uporabnika ustrezno obvešča o možnostih nastavitev piškotkov. Upravljavec brez izrecne privolitve ne uporablja piškotkov, ki potrebujejo privolitev uporabnika za namestitev. Upravljavec zagotavlja možnost naknadne spremembe privolitve uporabnika s tem, da obvestilo ohranja na vidnem mestu na spletni strani.

Za vse dodatne informacije smo dosegljivi na 040 602 944 ali na info@highest-level.com